Quantcast
Channel: sorin bogdan's blog » timisoara
Browsing all 10 articles
Browse latest View live

Clik here to view.

target: opozitia sarba, slaba si imatura, in fata regimului milosevic

17 iunie 1999 Inca de dimineata, am plecat cu Mile la munca. Deja aveam senzatia ca suntem acasa si incepusem sa avem tabieturi si sa lucram in regim regulat. Dupa ce ne trezeam, coboram sa mancam ceva...

Clik here to view.

target: rusia i-a vandut pe sarbi in schimbul reesalonarii datoriei externe

19 iunie 1999 Intr-adevar, astazi nu circulau autobuzele in Belgrad. Din cate am aflat, transportul in comun era asigurat doar de 60 de tramvaie si 40 de troleibuze. Uimitor, era plin de taximetre,...

Clik here to view.

target: ministrii sarbi conduc refugiatii sarbi inapoi in kosovo

20 iunie 1999 Ne-am trezit devreme in aceasta dimineata, desi era duminica. Am trecut pe la biserica Patriarhiei, de langa noi, dupa care Mile a plecat, cu masina lui Nelu, catre Romania. Eram amandoi...

Clik here to view.

target: petrecerea militarilor sarbi veniti in permisie din kosovo

22 iunie 1999 Prima noastra grija in aceasta dimineata era sa obtinem acreditari de la Centrul militar de presa pentru Fane, nea Nelu si Sandi, ca sa putem filma in Belgrad. Din pacate, eu nu puteam...

View Article

acces la internet wifi in benzinariile rompetrol contra datelor personale

m-am intors dintr-o calatorie fulger, in care am testat accesul la internet wifi in benzinariile de pe soselele dintre bucuresti si timisoara, via craiova. am intrat in vreo 6-7 care se laudau ca-ti...

Clik here to view.

cum l-am adus pe brian may la timisoara

povestea a inceput in 1997, intr-o seara de februarie, in legendarul club de jazz “pod 16” din timisoara, in acea perioada, unul din cele mai misto locuri din oras. clubul era administrat de prietenul...

varu’ zoran s-a dus…

cine-a mai vazut cal verde si sarb cuminte ? era unul din personajele celebre ale timisoarei, cu parpalacul bej si nelipsita umbrela neagra si lunga, calcand ca un armasar pe dalele din piata operei....

primavara in timisoara

incredibil cat de verde poate fi timisoara in aceste zile ! mai ales pentru cineva obisnuit in ultima vreme cu cenusiul bucurestean. simti ca a venit primavara. imi pot imagina cum ar arata cu fatadele...

View Article

cambodgia: de la phnom penh la siem reap, cu vaporasul

desi a implinit deja 50 de ani, arnold gozo, un prieten din timisoara, face turul asiei cu bicicleta. inevitabil, fotografiile pe care le posteaza pe facebook mi-au trezit nostalgii si amintirea...

oscar s-a dus sa-l bata la cap pe mile

acum vreo 20 de ani, intr-o seara de primavara, inarmat cu o sticla de vin, bateam la usa unei tinere prietene care locuia intr-o casa din centrul timisoarei. inauntru, surpriza ! nu fusesem singurul...